sobota, 30 stycznia 2016

Cromimi - wprowadzenie

Hej, hej, hej!


Do opisu bloga dodałam też grę cromimi, a więc czas na pierwszy post. ^^ Mój nick w tej grze to Kurokocchi, jak wejdziecie w mój profil to zobaczycie, moje statystyki, i to że mam 22 lvl, ale dla tych co nie mają tam konta, a chcieliby wiedzieć to wkleję tutaj.

Obecnie mam 7 cromimis i bodajże 3 w drodze.

Em, dopiero teraz zauważyłam, że mam czterech cromimi, które nazywają się tak samo. Irie Kotoko i Kotoko oraz Seiji i Seiji.


Eh, chciałam użyć do jej ciąży, któregoś z tych eliksirów, żeby wyszła jakaś ciekawa maść, ale co ciekawego może być z maści Seiji i Irie Kotoko? (Jak nie pamiętacie, jak wyglądają to zerknijcie na drugie zdjęcie).


No i zobaczymy co z tego wyniknie. Najwyżej oddam do cromilandu, lub wyszkolę na jakąś karierę.


Bardzo chcę przyspieszyć ciążę Kotomi, bo jestem ciekawa czy wyjdzie czysty Seiji (ten ciemny bez łat), czysta Kotomi, czy może jeszcze coś lepszego. Bardzo podoba mi się maść T-MAX'a, dlatego chcę jeszcze co najmniej jednego takiego.


Chcę też popracować, nad którąś z TOP SIERŚCI (te na górze), a dokładniej myślę o Mysz Blondy, bo ma tylko dwie gwiazdki trudności no i za dużo jak na resztę cromimi dokupić nie będę musiała.
Tak jak widzicie dużó mimimonet (waluta cromimi) muszę zdobyć, ale kiedyś się uzbiera. 
Jak narazie wstrzymuję wbijanie lvl'a. Jak osiągnę te wszystkie rzeczy to zacznę expić.

To było małe wprowadzenie do mojego konta.
To tyle, cześć! ^^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz